Forældresamarbejde vægtes højt i Æblehaven

Samarbejde, Åbenhed og tillid er kendetegnet i vores samarbejde

Samarbejdet med jer forældre er vigtigt for, at vi kan gøre det bedste for jeres barn. Vi ser jer som en ressource og vigtig samarbejdspartner.

Vi er gensidige samarbejdspartnere, så vi skal sammen skabe trivsel, udvikling og læring for jeres barn.

Åbenhed og tillid er nøgleordene i vores samarbejde og derfor prioriterer vi tid til Jer forældre, så I altid kan føle sig tryg ved at bede om en snak, et telefonopkald eller et møde.

Forventningsafstemning er vigtigt for forældre og personale, så vi får skabt et fælles grundlag for et godt samarbejde. Derfor skal vi bringe de pædagogiske intentioner og jeres ambitioner ind i hverdagens samarbejde.

Forældrearrangementer afholder vi i løbet af året, hvilket der plejer at være stor opbakning til. Dette er forældrebestyrelsen som står for de arrangementer.

Forældremøde og valg til bestyrelse er d. 15 maj kl 17-19. Vi har inviteret Folkekirkens nødhjælp som kommer og holder foredrag om skærmtid.